Czwartek- Em... nie pamietam co sie dzialo .Ta wiem ,wiem swietna jestem :D
Piątek- Bylo świetnie ! Caly czas sie obijalismy , nawet fizyk odpuscil i kazal nam w miare mozliwosci cicho siedziec , ale my pomimo , ze bylo nas malo bo tylko 15 z 28 gadalismy . Podzielilismy się na dwie grupy no... nieswiadomie chlopaki & ja i dziewczyny. Przyznam ja z nimi nie mam o czym gadac tzn. z dzielatkami... no bo one o chlopakach, wymyslają jakies ploty ( ze np. sie "zakochalam" w moim najlepszeym koledze - cholera co ja poradze , ze jak sie widzimy to odrazu mamy banany na ryju :d ) i takie tam. Wymyslalismy plan ucieczki , ktory nie wypalil bo .... przyszedl Dawid i nie chcial isc ! wnerw nie bylo geografii no to wtedy poszlismy. Tomek poszedl po skuter i mielismy jechac w 8 , ale wkoncu sie podzielilismy i ja wylądowalam w grupie z 4 'ma innymi osobkami skutek? Kurczowo trzymalam sie tego plastiku z tylu tzn z przodu bo siedzialam jako ostatnia;0. (oczywista chlopaki ja i ... moni dzierlatki wymiekly..;/) poszlismy na piwo ta wiem nie przystoi 16-latkom i co z tego ... my tylko upiajlismy koze!:DD a wieczorem poszlam sie pakowac no bo jechalam do babci na weekend w gory
Sobota& niedziela - nuuuudy , caly dzien jezdzilam na rolkach . Zauwazylam , ze dwaj moi koledzy sie na mnie obrazili ... Za co? Hah bo jednemu dalam kosza , a drugi -nie wiem hah to sie nazywa meska solidarnosc wieczorem dosalam esa od pewnej idiotki ...
Zapomniałabym o ... dzisiejszym dniu. Poniedziałek - dzieś próby,próby i jeszcze raz proby. Najgorszą lekcją byla - muzyka:D bo musielismy pisac w zeszytach . ja jako inteligetna osobka mialam ksiązki z piątku bo nie mialam sily sie wczoraj pakowac i pisalam w zeszycie z majcy :D. Jedyne co zapisalam to :Lekcja & Temat... nasze proby to tylko jeden wielki kabaret, nikomu sie nic nie chce obijamy sie i wgl :). Na angielskim na ktorym oczywiscie tez mielismy cwiczyc stalam kolo kingi i zbysia , obmacywalismy sie , a tomek mial z nas polewke. ogolnie bylo dzisiaj suuuuper!! jutro nie ide do szkoly bo jade do szpitala........... z babcią :D nic powaznego :0
Hehe :D No to fajnie ogólnie masz . U mnie w szkole też mega luz. ^^ MOŻE jakoś przetrwam te dwa tygodnie.. mam ochotę odpocząć od mojej klasy ! :D Przed chwilą zauważyłam Twojego bloga i muszę Ci powiedzieć, że spodobał mi się. Czekam na następną notkę jutro :P
OdpowiedzUsuńmój blog :
www.skomplikowane-zycie-shaili.blogspot.com
ja niestety nie- chcialabym chodzic jescze z miesiąc uwieliam moją klase no... poszczegolne osoby jak mozna wywnioskowac z posta . AA i dzieki :D:**
OdpowiedzUsuńNie ma sprawy ;)
OdpowiedzUsuń